Společnost TESTA se snaží být svým zákazníkům seriozním a kvalitním obchodním parterem podnikajícím podle zásad poctivého obchodního styku. Svou nabídkou a vyřizováním zakázek na vysoké úrovni naplňuje společnost TESTA svůj cíl - uspokojit i ty nejnáročnější požadavky zákazníků. Od počátku působení na stavebním trhu je kladen důraz zejména na dosažení co možná nejvyšší jakosti prací, provozního servisu a ochrany životního prostředí.

 

Společnost TESTA poskytuje služby na vysoce kvalitní a ustálené úrovni. Těchto svých standardů dosahuje použitím těchto nástrojů:

  • použití nejnovějšího tuzemských i zahraničních technologií a průběžnou inovací výrobního programu v souladu s požadavky trhu
  • používání certifikovaných materiálů s osvědčením o shodě
  • výběr kvalifikovaných pracovníků, jejich proškolování a vysoká míra stabilizace
  • orientace způsobu řízení na všech úrovních s důrazem na aktivní osobní přístup vedení ke svým zaměstnancům
  • trvale pozitivní přístup společnosti k ochraně životního prostředí

Snadnou komunikací, dodáváním stavebních celků či materiálů a poskytováním služeb svým zákazníkům však činnost společnosti TESTA zdaleka nekončí. Každému zákazníkovi je poskytnout servis s cílem uspokojit jeho požadavky a zajistit, aby dodávky a služby byly poskytovány v deklarované kvalitě.

I v dalších letech si chce společnost TESTA udržet svou pozici na stavebním trhu. Za tímto účelem bude i nadále poskytovat služby nejvyšší možné kvality a rozvíjet vzájemnou spolupráci se svými zákazníky.

 

Informace o zpracování osobních údajů (OÚ):

Správce OÚ je Testa s.r.o., Šedivská 838, 561 51 Letohrad, IČ: 60109360, DS: dai62ks, telefon +420 602 456 587, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Společnost zpracovává osobní údaje v nezbytném rozsahu pro plnění povinností vyplývajících z obecně závazných právních předpisů a osobní údaje, které slouží k naplnění jejího předmětu činnosti. OÚ jsou třetím stranám předávány pouze zákonem stanoveným osobám.
Každý má možnost podat na způsob zpracování OÚ stížnost u dozorového úřadu a má právo požadovat od společnosti přístup k osobním údajům, jejich opravu, výmaz, přenos OÚ, omezení zpracování a má právo vznést námitku proti zpracování údajů.